קמפיין מיתוג פנים ארגוני ברכבת ישראל
הקורונה הביאה איתה קשיים רבים ודרישה לשנות הרגלי חיים של שנים. נראה שכל פרסום שקשור לקורונה ולנהלים החדשים שהיא הכניסה לשגרה שלנו, יוצר אווירה לא נעימה ומגביר את תחושת הלחץ.
כשחזרו עובדי הרכבת לעבודה לאחר הסגר, קיבלנו משימה – ליצור קמפיין פרסום פנים ארגוני שמטרתו להסביר לעובדים את הנהלים החדשים:
שמירה על מרחק של 2 מטר אחד מהשני, חובה על שטיפת ידיים, פגישות עד 8 אנשים וכו'
איך מייצרים שפה בנושא רגיש ומכעיס? ואיך כותבים מסרים שמושכים את העין ולא ניתן להתעלם מהם?
הרעיון לקמפיין הגיע מתוך הבנה שנדרש פה טאץ' אנושי.
בכל זאת, העובדים נדרשים לשינוי רציני בצורת העבודה, לריחוק חברתי אליו לא היו רגילים ולהרגלים חדשים שלא הכירו קודם.
מה עשינו?
יצרנו סלוגן לקמפיין – "הבריאות שלנו בידיים של כולנו".
עיצבנו שפה גרפית שמדגימה בצורה כיפית ומצחיקה את הנהלים החדשים. השתמשנו בידיים שמצד אחד מדגימות את הצורך בשמירה על ההגיינה ומצד שני נותנות את המגע האנושי שמרכך את המסרים.
יצרנו דמויות ידידותיות מאוירות על האצבעות שמספרות סיפור ומנגישות את הנהלים בצורה ברורה.
הקמפיין זכה לתשומת לב רבה בקרב העובדים ולשיתוף פעולה מרשים.
ועוד מילה על הכיף שבמיתוג פנים ארגוני
כשמותג עולה בקמפיין פנים ארגוני, זאת הזדמנות נהדרת בשבילו לצאת קצת מהמסגרת ולפרוץ את חוקיות המותג כפי שהוא נחשף לציבור הרחב.
הביטוי יכול להיות גם במובן העיצובי, למשל עם צבעים ואיורים קלילים יותר. וגם בטון והסטייל שיכולים להיות יותר הומוריסטים ויותר פאן.
הדרך הכי טובה לתאר את זה היא לראות את ההבדל בין איך שאני מתנהג בחופשיות בבית לעומת איך שאני מתנהג בצורה ממלכתית בחוץ בפגישות עסקים רציניות.
זה בדיוק מה שאנחנו אוהבים בקמפיינים פנים ארגוניים.
לצפייה בפרויקטים נוספים.