השירותים שלנו / מיתוג / מיתוג אירועים עסקיים וכנסים
מיתוג אירועים עסקיים וכנסים מיתוג אירועים עסקיים וכנסים

מיתוג אירועים עסקיים וכנסים

מיתוג הוא אלמנט חשוב בכל אירוע עסקי או כנס. אירוע שממותג היטב הוא זה שמושך אליו את הקהל האידיאלי. זה למעשה אמצעי להעלאת המודעות לאירוע, יצירת תמיכה והזדהות עם התכנים והערכים של המוצר או השירות העומד במרכזו. מיתוג הוא נושא שדורש מחשבה רבה ותכנון מקדים. למה מיתוג הוא נושא כה מהותי, ומהן דרכי המיתוג הפשוטות אך האפקטיביות ביותר? התשובות לפניכם.

מהו מיתוג כנסים ומהי חשיבותו

מיתוג זו אסטרטגיה ליצירת תדמית מובנית עבור שירות, מוצר או אירוע. זהו אספקט מאוד חשוב בתחום הפקת האירועים כי הוא זה שלמעשה מעלה את האירוע לתודעה, מביא את הקהל. יצירת מותג משולה ליצירת זהות, אישיות, יש בה מימד פילוסופי שמשחק על עולם הרגש של הקהל הרלוונטי, תכליתו המרכזית היא לייצר רגש כדי להניע אותו לפעולה.

 

לפיכך, כאשר ממתגים אירוע עסקי או כנס, למעשה בונים לו תעודת זהות שמכילה את כל הערכים, הרעיונות והעקרונות העומדים בבסיסו של המוצר או השירות שלשמו הוא מופק – לצד האטרקציות שהאירוע מציע לאורחים, על מנת למשוך את קהל היעד הרלוונטי: משקיעים, נציגים מחברות מתחרות, וכן הלאה.

למתג אירוע בצורה אופטימלית ב-6 צעדים פשוטים

  1. הצבת מטרות – השלב הראשון בתכנון האירוע הוא גם החשוב ביותר: הגדרת המטרות והיעדים שברצונכם להשיג באמצעותו, לדוגמא: חשיפה, יצירת קשרי מסחר ועסקים עם יזמים וחברות מתחרות, ציון פרק מיוחד בחייו של הארגון וכיוצא בזה. ברגע שתמצאו את הסיבה או הסיבות ליצירת האירוע, תדעו טוב יותר איזה קהל יעד תרצו להזמין ואיזו אווירה תרצו לייצר בערב המיוחד הזה.
  1. בחירת מקום מושלם – עליכם למצוא מתחם שיספק לכם חופש פעולה מלא לקיים אותו כפי שדמיינתם, מקום שיהיה מרווח, מסביר פנים ובעל נוכחות מרשימה ופוטנציאל להכיל את כמות האנשים שאתם שואפים להביא למקום, את הדוכנים והפעילויות בתכנון, וליצור את הרושם והאווירה שאתם מייחלים להם.
  1. עיצוב המתחם – כאשר תבחרו את המתחם המיועד, תרצו לעצב אותו בצורה שתעלה בקנה אחד עם המותג שלכם. כך מיקום הדוכנים, הקישוטים השונים, מערכת הדימויים, הקייטרינג, הפעילות המתוכננת למשתתפים, והשפה ויזואלית שתבחרו לאמץ ישרו את האווירה הרצויה ישקפו את המסרים, העקרונות והערכים של המוצר.

כשזה נוגע לבחירת האסתטיקה הנכונה לכנס או האירוע העסקי, ישנן 2 גישות מרכזיות:

  • דבקות במותג – ויזואליה המשקפת את ערכי המותג במדויק באמצעים צורניים שונים כדוגמת: פלטת צבעים נבחרת, גופן, או דימויים המזוהים עם המותג. באופן הזה, תוכלו ליצור אירוע קוהרנטי המשדר שקיפות ומעביר לקהל את הערכים שעומדים מאחורי המותג שלכם בצורה הפשוטה ביותר.

 

  • העצמה על דרך הניגוד – התרחקות מהאסתטיקה המוכרת של המותג. לפיכך תוכלו לאמץ פלטת צבעים הפוכה לחלוטין מזו של המוצר שלכם, ולהשתמש בעזרים חזותיים המדגישים את איכותו ויתרונותיו על דרך הניגוד, כדי להראות לקהל שהמוצר שלכם הוא ייחודי, פורץ דרך.
  1. אפליקציה ייעודית – אפליקציה היא דרך מצוינת לקדם את ערכי המותג בעזרת בניית ממשק ידידותי למשתמש המכיל פיצ'רים מעניינים שמעודדים את הקהל לקחת חלק פעיל באירוע עוד לפני שהוא מתחיל. נניח, להשתתף בסקרים, להציץ בתמונות וסרטונים מההכנות ולהגיב, לשחק משחקים וכמובן – להירשם לאירוע בקליק.
  1. ערך מוסף – בסופו של דבר תרצו שהאורחים שלכם יהנו מאירוע עסקי או כנס שנבדל מאירועים אחרים בתחומו. לשם כך עליכם לשלב אלמנטים שיעוררו עניין, מוטיבציה והתרגשות כמו למשל: הרצאה מפי גורם מוסמך ומוכר בתחום,מופע אמנותי, פינת VR או AR אינטראקטיבית וחדשנית תחרות נושאת פרסים, קיר מדיה חברתית שיעצים את תחושת השייכות למועדון אקסקלוסיבי.

 

  1. מרצ'נדייז – זה הכלי שבאמצעותו האורחים משמרים את החוויה, נהנים ממזכרת מקסימה מערב נפלא, מכניסים את המותג לחייהם. גם בקטגוריה זו תוכלו להפגין יצירתיות רבה ולספק למשתתפים בכנס או האירוע העסקי פריטים ייחודיים, מדליקים, שנונים ומתוחכמים בעלי ערך אסתטי ופרקטי כאחד: חולצות, ספלים, מזוודות ותיקים מסוגננים.

מובילים את עולם הפקות האירועים כבר מעל 2 עשורים

מיתוג כנסים ואירועים עסקיים היא המומחיות שלנו בזאיץ. הרפרטואר המרשים שלנו נפרש על גבי למעלה מ-20 שנה וכולל שירותי מיתוג חברות, מיתוג מעסיק, עיצוב גרפי לעסקים וכן פרסום בשלטי חוצות איכותיים, מקצועיים, מהמעלה הראשונה שמספקים את התשתית האופטימלית להפקת אירוע עסקי או כנס עוצמתי, מרהיב ובלתי נשכח. אצלנו תוכלו לראות שיתופי פעולה פוריים עם חברות וארגונים מרכזיים בארץ: בנק מרכנתיל, חברת אלקטרה, Jojoba Desert והיד עוד נטויה

אפשר בקצרה? בטח!

יצירת שפה ויזואלית באירוע חברה או כנס שמבוססת על האסטרטגיה השיווקית של הארגון, אותה יפגוש הקהל לכל אורך האירוע.

הבנת מטרות האירוע, סיור מקדים במקום, יצירת שפה ו-key visual, מיתוג בכל נקודות המפגש ותקשורת עם הקהל גם לאחר האירוע.

לסייר ולהכיר את מגבלות ויתרונות המקום כדי להבין איזה עיצוב יתאים.
להבין מה מטרת האירוע ובהתאם לכך להחליט מה יהיה אופי המיתוג.
למפות את כל נקודות המפגש מול הקהל, כולל הזמנות שלפני והתמונות שאחרי, כדי לייצר חוויה שלמה.

במיתוג כנס יש לנו שטח מוגבל ולכן כל עיצוב חייב להיות מחושב ומדויק, עם דגש רב על בולטות מול הדוכנים המתחרים.
במיתוג אירוע חברה אנחנו פועלים בשטח שהוא כולו שלנו, ושם האתגר הוא כיצד לנצל את השטח הגדול ונקודות המפגש הרבות כדי להעצים את החוויה ולא לשעמם.

בואו נדבר