מיתוג ועיצוב נקודות מכירה

הרבה לפני שמתחילים לעצב את האלמנטים בעמדות המכירה צריך קודם להיכנס לראש של הלקוח ולהבין אותו – הוא עבר תהליך.
הוא כבר לא נמצא על הספה בבית ורואה פרסומות,
הוא כבר לא בפיד ברשתות החברתיות חוקר ומשווה. הוא קם ויצא מהבית, עשה פעולה אקטיבית והגיע לחנות עצמה.
לקוח כזה מגיע בשל וממוקד מאוד. זהו, הוא מעוניין לקנות.
עכשיו הוא רק רוצה שימכרו לו.

חצי שנייה, זוז!
בעמדות המכירה יש המון "רעש", עשרות מותגים שצועקים מכל פינה – קנו אותי!
ואל כל אלו מגיע לקוח נחוש, אך עם סבלנות קצרה.
המשימה שלנו כעת היא לעצב אלמנטים ממוקדים וענייניים שמציגים את המסרים החשובים בצורה הכי ברורה ונגישה:
-היתרון המנצח של המותג צריך לבלוט על פני האחרים
-המבצע, אם יש כזה, צריך להיות הדבר הראשון שרואים
יש לנו בערך חצי שנייה לשכנע את הלקוח שהמותג שלנו הוא הדבר הנכון ביותר עבורו.
כן, hardsale היא לא מילה גסה.

הסיפור של סאוטר
בעבודה שלנו על המותג סאוטר בחרנו לייצר סיפור ייחודי. חשבנו איך אפשר לשלב באלמנטים מכירתיים מאוד גם טאץ' קולינרי.
הפתרון שמצאנו הוא שילוב של הפרזנטור השף אסף גרניט עם שפה צילומית של פרודוקטים של מזון.
רצינו שמי שייכנס לחנות ירגיש את המוצר, יצליח לדמיין איך הוא משתלב בבית שלו, יוכל כמעט להריח את המאפים.
חלק מרכזי בעבודה על מיתוג ועיצוב עמדות המכירה היה להמציא אלמנטים שונים ומעניינים שיעזרו
להקפיץ החוצה את הגרפיקה ולתת לה בולטות עם תחושת תלת ממד.
כך למשל יצרנו אלמנט עילי לתנורים שמשלב מתקן קבוע עם מידע על המותג,
ומעליו פירמידה עם גרפיקה מתחלפת לפי תקופות שונות, חגים ומבצעים.
האלמנט מושך את העין ומייצר עניין, וכך הביא את הלקוחות ישירות אל המסר ויצר התעניינות במוצר.
האלמנטים הנוספים עוצבו באותה שפה – שלטים, מדבקות, כובשי מדף, ג'מפרים ועוד,
כולם מספרים כל מה שחשוב לדעת על המותג במבט מהיר אחד.
בשורה התחתונה מדובר בנישה ספציפית בעולם מיתוג החברות, אבל עם חוקים ואתגרים משלה.
ואתגרים, נו רק תנו לנו כאלה.