אז מה זה בכלל btl?

כדי להסביר לכם את זה הכי טוב, נתחיל בסיפור על רכבת.
לא סתם רכבת. רכבת ישראל.
איך לוקחים גוף ממלכתי מוכר ורציני והופכים אותו לנגיש ונעים יותר? איך מייצרים שיח עם עשרות אלפי הנוסעים ברכבת שפוגשים את המותג כל יום, ומייצרים חוויה שלא נמאס לראות שוב ושוב?
כמו כל הסיפורים, גם הסיפור שלנו עם רכבת ישראל התחיל לפני שנים רבות, כשקיבלנו את המשימה לקחת מותג ממלכתי על כל המשתמע מכך וליצור לו שפת מותג נגישה, ידידותית ובגובה העיניים.

רגע, לא אמרנו עדיין מה זה BTL
(below the line) BTL הוא תהליך ממושך וחוצה פלטפורמות שנבנה שלב אחרי שלב – עוד ועוד נגיעות בנקודות ממשק עם הצרכן עם שפה אחידה ומערכת יחסים שהולכת ונבנית.
במהלך העבודה שלנו עם רכבת ישראל פיתחנו שפה תקשורתית מאוירת מקרבת ומסבירה ויצרנו קשר עמוק עם הצרכן בכל נקודות המפגש. בזכות השפה החדשה הפכנו את השהייה ברכבת ובתחנות לנעימה יותר. הנוסעים פגשו את השפה החדשה בהמשך גם במקומות נוספים – בשילוט חוצות ובערוצי הסושיאל וכך השפה המאוירת יצרה זיהוי חזק למותג.

 

 

 

ומה בתכלס עשינו?
מיתוג תחנות הרכבת, את קרון מקומות שמורים, את פינת "מנגנים בתחנה" שמזמינה את כל הנוסעים לנגן בפסנתר. יצרנו שילוט חוצות ופרסום בערוצי הסושיאל, ואפילו קלפי טריוויה שחולקו לנוסעים ועוד המון עבודות ועיצובים לאורך השנים.
אתם מבינים? יצרנו עם הנוסעים מערכת יחסים ארוכת טווח,
פגשנו את הנוסעים עצמם שם בחוץ ושינינו תפיסה.

זה BTL. וזאת הסיבה שאנחנו מתים על העבודה שלנו.

לצפייה בפרויקטים נוספים.