מיתוג חברות – בנק מרכנתיל

חבר שלנו, ג'ף בזוס, אמר פעם ש"המותג שלך הוא מה שאנשים אומרים עליך כשאתה לא בחדר". בחור חכם ג'ף.

אז מה זה מיתוג חברות? ולמה אנחנו אוהבים את זה כל-כך?

מיתוג חברות זה לקחת את כל הערכים של המותג ולהפוך אותם לשפה ויזואלית. בתוך המיתוג צריך לעבור הכול: תחושות, מחשבות, רגשות ויצירת אמון בין הלקוח למותג.
חתיכת אתגר, אה? זאת בדיוק הסיבה שאנחנו נהנים למתג חברות.

תנו לנו לצלול פנימה, להכיר את המותג לעומק, להבין מה עומד מאחוריו, מה הבידול שלו ואז לחבר את כל זה ולייצר שפה ויזואלית חדשה שעובדת.

יש לנו קשר מיוחד עם הלקוחות

בזכות הקשר הזה של משרד BTL שמכיר את הלקוח ואת הצרכים שלו הכי טוב, ובזכות העבודה היומיומית על כל האלמנטים השיווקיים – אנחנו מחוברים לגמרי לאופי ולאסטרטגיה של המותג.

תוסיפו לזה את העובדה שיש לנו נקודת מבט חיצונית שיכולה לראות באמת "איך הלקוח הולך לדבר עליכם כשאתם לא בחדר" וככה נקודת הפתיחה שלנו ליצירת המיתוג הייתה מצוינת.

איך הופכים בנק לצעיר יותר?

את בנק מרכנתיל אנחנו מלווים כבר מעל ל-8 שנים, תקופה די נכבדת שאפשרה לנו להכיר מקרוב את כל הצרכים השיווקיים שלו. כשעלה הצורך לייצר מיתוג לחברה חשבנו איך אנחנו מכניסים קלילות למותג, אך עדיין שומרים על התחושה של בנק אחראי שאפשר לסמוך עליו.

פיתחנו שפה צילומית עם טיפוגרפיה מסודרת ומאורגנת שיצרה את המראה הבנקאי הרציני. אליה הוספנו את הצבע הירוק הרענן והשפה האיורית הקלילה שהביאו ניחוח צעיר יותר. ככה יצרנו שילוב של שני המסרים בשפה אחת – מראה עדכני וצעיר מצד אחד, ותחושה של בנק אמין ורציני מצד שני.

מיתוג פרקטי

השפה המיתוגית צריכה לשדר את כל מה שהמותג מכיל בתוכו, אבל לא פחות חשוב – היא צריכה להיות מספיק ורסטילית כדי לאפשר התפתחות ושינוי כל הזמן.
כסטודיו שנדרש לתת פתרונות עיצוביים יומיומיים אנחנו יוצרים בכוונה שפה מותגית שתהיה גמישה וכך אנחנו יכולים לחדש כל הזמן ולא לחזור שוב ושוב על אותם עיצובים.