מיתוג חברות ואירועים בפרויקט עבור אלקטרה אייר 2021

מה שכיף בלהיות סטודיו BTL זה שאנחנו ממש חיים את הלקוחות שלנו. בשגרה זה אומר מיתוג כל מוצר חדש, עיצוב לחגים, מבצעים ועוד. ולפעמים זה גם למתג ולחגוג אירוע פתיחת עונה של שלושה ימים(!) במלון רויאל גארדן אילת.

אירוע חברה הוא הזדמנות לחזק את הקשר עם הלקוחות ולהשיק מוצרים חדשים. זה בדיוק מה שעשינו באירוע הפתיחה של הלקוח הוותיק שלנו – אלקטרה אייר (מיזוג אוויר).
באירוע המושקע הזה הוצגה לראשונה סדרת המזגנים החדשה EXCLUSIVE AIR עם ניחוחות מלונות היוקרה של רשת ישרוטל – שיתוף פעולה חדש ומרגש.

אז מה עשינו שם
האתגר הראשון היה המיתוג – אלקטרה ומלונות ישרוטל הם שני מותגים שונים מאוד חזותית זה מזה, אז איך יוצרים מיתוג אירוע שמשלב את שניהם?
הפתרון שלנו היה שימוש באלמנט המזוהה ביותר של אלקטרה – הלוגו הייחודי והמוכר שלהם, כשלתוכו יצקנו את שילובי הצבעים של רשת המלונות.

נקודה על מיתוג אירועים
כשיוצרים מיתוג לאירוע חשוב ליצור אלמנט גרפי מוביל, הוא נקרא key visual.
האלמנט שיצרנו באירוע של אלקטרה אייר שימש כאלמנט גרפי מוביל כזה והצליח לייצר הבולטות והנחשקות הדרושים.

והיה עוד אתגר
איך יוצרים מעטפת של אלמנטים בפריסה בכל רחבי המלון ומצליחים להפתיע את הלקוחות באירוע מתמשך של 3 ימים?
גייסנו את הידע והניסיון שלנו בהפקה ואת המומחיות שלנו לדעת להתאים עיצוב לתנאי השטח המשתנים ובהתאם אליהם לבחור את החומרים הנכונים:
קאפות, שמשוניות, סוגי בד שונים, pvc, חומרים פלסטיים, מתקני תצוגה שונים ואפילו במה מגבס. היופי הוא לדעת לתת את הפתרון המתאים לפי האפשרויות בשטח ולהצליח גם להפתיע עם כלים הפקתיים מקוריים כמו לוח מודעות רטרו, תפריטי אלכוהול לבריכה, עמדת די-ג׳יי ועוד ועוד

והתוצאה, אתם שואלים?
התוצאה בשטח הייתה עוצמתית ומרגשת. מצד אחד אלמנט גרפי בולט שחוזר על עצמו ומצד שני גיוון של אלמנטים בכל רחבי המלון שיצרו תחושה חיבור חזקה למותג ולאירוע.
אתם מתים לדעת כבר, אז כן – גם אנחנו קפצנו איתם לאילת.