קמפיין גיוס עובדים לשטראוס

איך חברה גדולה ומוכרת מתמודדת מול אתגר גיוס עובדים? 
קמפיין מיתוג מעסיק!

את חברת שטראוס אין צורך להציג, כל בית בישראל מכיר את המוצרים שלה שהם חלק מחוויית המשפחה הישראלית.
הצמיחה של עולם ההייטק יצרה אתגר חדש בתחום העסקת העובדים וכך גם חברה גדולה ומוכרת כמו שטראוס צריכה הייתה להתאים את עצמה לשוק העבודה החדש ויזמה קמפיין מיתוג מעסיק לצורך גיוס עובדים לחברה.

מבחינה קריאייטיבית התייחסנו למהלך המיתוג הפנים-ארגוני כמו לקמפיין שיווקי לכל דבר – שאלנו את השאלות החשובות: מה הסיפור שלנו? מה הייחוד שלנו?
וכך הבנו שיש לנו יתרון עצום – לשטראוס יש על המדף מה שכמעט אין לאף חברה אחרת, מוצרים מוכרים ואהובים שנמצאים ממש בכל בית.
הרעיון היה לייצר אינטראקציה כיפית ומשעשעת של עובדים אמיתיים בשטראוס עם אותם מוצרים מוכרים. המסר שמשתקף מהקמפיין הוא – בואו לעבוד בשטראוס ותוכלו להשפיע על המוצרים הבאים שיגיעו לכל בית בישראל.

אחרי פיצוח הרעיון עדיין נדרשה חשיבה כיצד יוצרים לקמפיין מראה בולט וזכיר. הרעיון שעלה הוא להגדיל את המארזים בצורה לא פרופורציונלית בהשראת סצנות מאליס בארץ הפלאות. התוצאה הייתה קלילה ומשעשעת והצליחה להעביר את ההווי הפנים ארגוני.

בשלב הביצוע הבנו שכדי ליצור קמפיין אפקטיבי חייבים לרתום את עובדי החברה לסיפור.
הפקנו שני ימי צילום במפעל החברה בנוף הגליל ובמטה החברה בפתח-תקווה. ימי הצילום הפכו להפנינג שמח וכל העובדים שהשתתפו זכו לחוויה מרגשת של צילום מקצועי לראשונה בחייהם. 
הרווח במהלך היה כפול – גם יצרנו מודעות אותנטיות לקמפיין וגם הרווחנו שגרירים מתוך הארגון ששמחו לשתף את הקמפיין בכיכובם.

הקמפיין עלה ברשתות החברתיות, בעמוד גיוס העובדים של החברה ובפוסטרים ושלטים בתוך משרדי החברה, ומלווה את החברה לאורך תקופה ארוכה בגיוס עובדים חדשים.

מעוניינים במיתוג פנים ארגוני? לחצו כאן ליצירת קשר